sâmbătă, 13 iunie 2009

Cristiano Ronaldo: "Transferul meu la Real va intra în istorie! "



Mijlocaşul Cristiano Ronaldo a calificat drept "istoric" transferul său de la Manchester United la Real Madrid pentru suma record de 93 de milioane de euro, într-un interviu acordat televiziunii americane Fox Sports.
"Un asemenea acord este unul istoric. Este o sumă foarte mare de bani", a precizat internaţionalul portughez aflat în prezent în vacanţă la Los Angeles, unde va trebui să aibă o întâlnire cu reprezentaţii clubului madrilen pentru tradiţionala vizită medicală.
"Am aflat de această înţelegere în timp ce eram în vacanţă şi am auzit că Manchester United a acceptat oferta. Real Madrid vrea ca eu să fiu examinat de către un medic al echipei, aşa cum era de aşteptat. Este flatant când eşti dorit de două dintre cele mai mari echipe din lume", a adăugat atacantul lusitan, în vârstă de 24 de ani.
Referitor la problemele la spate care l-au făcut să rateze meciul amical al naţionalei Portugaliei cu Estonia, de la începutul săptămâni, Ronaldo a precizat: "Nu am nevoie de operaţie. Nu îmi fac griji pentru acestă hernie".
Sursa: ProSport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu