marți, 16 iunie 2009

"Nu am de ce să-l invidiez pe Messi! Eu sunt Cristiano Ronaldo!"



Transferul lui Cristiano Ronaldo la Real Madrid îl va aduce pe portughez faţă în faţă cu marele său rival în lupta pentru titul de cel mai bun fotbalist al momentului: Leo Messi, dar fostul "diavol" spune că nu se simte în competiţie cu fotbalistul Barcelonei. Mai mult, Ronaldo e convis că îl poate eclipsa pe argentinian şi e decis să ducă Realul pe cele mai înalte culmi.


"Nu am de ce să îl invidiez pe Lionel (n.r. Messi). Nu mă compar cu alţi jucători. Eu sunt Cristiano Ronaldo şi pot câştiga mai multe medalii decât oricine! Nu sunt relaxat niciodată. Fanii vor să îl vadă pe marele Cristiano Ronaldo şi eu încerc să nu îi dezamăgesc", a declarat noul jucător al Realului pentru revista "So Foot"



Portughezul a vorbit şi despre modul în care e perceput de către microbişti. Cristiano e conştient că aroganţa de care a dat dovadă în repetate rânduri i-a dăunat, dar spune că furia fanilor îl motivează şi mai mult.


"Îmi place la nebunie să simt furia fanilor, să mă insulte. Nu mă deranjează deloc. E adevărat că multă lume mă urăşte, dar sunt şi mai mulţi cei care mă iubesc şi mă susţin. Mă simt rău doar atunci când nu joc bine. Din fericire, asta se întâmplă foarte rar. Încă mai am multe de realizat, îmi doresc din tot sufletul să rescriu istoria fotbalului!"


Sursa: ProSport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu