duminică, 21 iunie 2009

Ronaldo: "Ştiam de un an că voi pleca de la Manchester!"

Ronaldo: "Nu am mers la Real pentru bani!"

Cristiano Ronaldo a dezvăluit că era hotărât să plece de la Manchester Unided încă de la finalul sezonului 2008.
Atunci, Manchester United a cucerit Liga Campionilor şi portughezul spune că nu mai avea nicio motivaţie să rămână. "După ce câştigi tot, realizezi că simţi nevoia unei noi experienţe", spune mijlocaşul, care a ţinut să precizeze şi că nu banii l-au convins să semneze cu Real Madrid.
"După ce am câştigat Liga Campionilor mi-am dat seama că nu mai am ce să obţin aici şi atunci când ai făcut tot ce se putea, ştii că a venit momentul pentru o nouă experienţă.
Am mai stat un sezon şi am reuşit câştigarea celui de-al treilea titlu consecutiv, dar visul meu era să joc la Real Madrid! [...]
Nu am mers la Madrid pentru bani, ci pentru că îmi doresc să devin cel mai bun fotbalist din toate timpurile!", a declarat Cristiano Ronaldo pentru presa din Anglia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu